Smatra se da je Super Bowl jedini događaj na svetu, za koji su oglašivači spremni da plate i do 5,5 miliona dolara za jedno emitovanje.
Finale 55. Super Bowl-a ove godine pružilo je priliku da se reklame „politički oboje da bi se poslala poruka o zajedništvu, hrabrosti i istrajnosti američkog naroda suočenog sa pretnjama pandemije, prenosi CNN.
Ove godine, mreža CBS i Nacionalona fudbalska liga imali su potpuno drugačiji organizacioni pristup, pre svega, zbog toga što je utakmica trebalo da protekne u atmosferi naglašenog zajedništva i normalnosti, ali uz rizik od širenja koronavirusa i uz ograničeni broj gledalaca na stadionu.
TV auditorijum je navikao da na dan Super Bowl-a gleda višečasovni sportsko-zabavni program sa sportskim analitičarima, prigodnim muzičkim nastupima, dokumantarnim emisijama i intevjuima sa holivudskim zvezdama u umetničkom delu prenosa.
Ove godine je borba protiv rasizma bila u fokusu Nacionalne fudbalske lige, pa je u propratnom programu nastupila i mlada pesnikinja Amanda Gorman, Afroamerikanka koja je recitovala svoju antirasističku poeziju i na inauguraciji predsednika Bajdena ranije ove godine.
Izvor. represent.rs
Foto: Pixabay