Ono što je surova stvarnost, metaforično je prikazano izlizanom krilaticom „Maket the logo bigger“. Međutim, ova krilatica sada postaje poziv na okretanje bitnijim stvarima, kao što su solidarnost, odnosi, podrška, empatija, timski rad – vrednosti bez čijeg „uvećanja“ će i taj logo vremenom izgubiti smisao, kao što ga je izgubila i pomenuta krilatica.
Godina iza nas bila je teška i puna izazova za celu našu industriju. Utisak je da smo u borbi za opstanak zaboravili na empatiju, saosećanje, toleranciju, podršku. Na forumu IZAZOV 2021 bavićemo se sobom na svim nivoima, ali i istinskim međuljudskim odnosima u struci. Ako rastemo kao ljudi, rašćemo i kao profesija. A da bi rasli, moramo prvo neke stvari da prerastemo, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i urednica portala Marketing mreža, koji je organizator foruma IZAZOV 2021.
Ove godine teme foruma biće, između ostalog, ko kreira reputaciju struke danas; koliko vredi agencijski rad; kako obezbediti nezavisnost od velikih klijenata i preživeti njihov odlazak; šta je sustainable marketing i na koji način on menja industriju iz korena; ko preuzima odgovornost za oglašavanjem neetičnih brendova; zašto je tržište u Srbiji u stalnom akcijskom modu i šta je tome doprinelo. Predstavnici najvećih kompanija i agencija u regionu govoriće i o tome zašto se o platama u struci i dalje samo šapuće; mrze li samo agencije pitcheve ili razloga za mržnju imaju i oglašivači; zašto su pitch pravila – mrtvo slovo na papiru. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće predstavnici agencija iz Srbije, Hrvatske, Slovenije, Crne Gore, BiH i Makedonije.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, a biće i organizovan teambuilding za učesnike. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2021 biće predstavljeno i najnovije istraživanje stanja struke u regionu, koje Marketing mreža sprovodi punih sedam godina.
Prijavljivanje za učešće na forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2021 traje do 22. marta, a broj mesta je ograničen. Više informacija pronađite na SAJTU
Forum IZAZOV 2021 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System i Novaston Marketing Consultancy.
Izvor: InStore