Podsećamo, film „Kreativni gen“ predstavljen je na ovogodišnjem festivalu integrisanih komunijacija KAKTUS 2020. U pitanju je prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju advertajzing industrije u Srbiji, a obuhvata period od 2008. do 2020. godine, odnosno period koji su obeležile velike promene u advertajzing industriji na svim poljima – od kreative, produkcije, pojave i ekspanzije prvih društvenih mreža, masovnog otvaranja novih agencija, do dolaska globalnih kompanija na srpsko tržište koje su sa sobom donele i nove trendove, pa sve do 2020. godine koja je bila posebno izazovna i svojevrstan restart za advertajzing industriju.
Dejan Ranđić, direktor agencije DNA Communications
U filmu govori 15 direktora i kreativnih direktora agencija u Srbiji, koji kroz sedam ključnih tema daju pregled i retrospektivu razvoja advertajzinga u našoj zemlji, među kojima je i Dejan Ranđić, direktor agencije DNA Communications.
Bilo je zadovoljstvo učestvovati u ovom projektu i pokušati da na jedinstven način predstavimo i sažmemo situaciju jednog vremena koje je na svojstven način obeležilo advertajzing industriju u Srbiji. Pričali smo o novim trendovima, promenama sa kojima smo se susreli i načinima prilagođavanja, ali i izazovima sa kojima se ova industrija susretala u ovom periodu. Svakako da će biti značajno štivo za sve buduće generacije kreativaca, rekao je Dejan Ranđić, direktor agencije DNA Communications.
Film će biti dostupan svim zainteresovanim kolegama, besplatno, na platformi.
Izvor: InStore
Foto: DNA Communications