Summi1
Summit2

Izabran novi Organizacioni odbor Effie Awards Serbia

AKTUELNO

Marketing

22.12.2021

Uoči otvaranja pete Effie sezone u Srbiji, juče (21. decembra) je održan konstitutivni sastanak Organizacionog odbora (OO), najvišeg organa Festivala, zaduženog za rukovođenje čitavim programom. 

 

Na sastanku je većinom glasova izabrana predsednica Effie OO - Jelena Čađenović iz kompanije A1 Srbija. Kao nosilac Effie licence za Srbiju, Upravni odbor International Advertising Association (IAA Srbija), nadležan je za imenovanje članova ovog tela na svake 4 godine, koliko traje mandat.

Članovi OO Effie Awards Serbia 2022 - 2025 su:

  • Ana Marković (Executive Director of Espreso group, Adria Media Group)
  • Andreja Milkić (Account Director, Leo Burnett)
  • Iva Đurković (Managing Director, OMD)
  • Jelena Čađenović (Brand, Insights and Experience Management Director, A1 Srbija)
  • Katarina Pribićević (Strategic Planning Director, McCann)
  • Ljubiša Egelja (Direktor odeljenja za marketing, OTP banka)
  • Neda Đokić (Generalni direktor, Heineken)
  • Nataša Pavlović (Marketing Director, Mercator S)
  • Nataša Filipović (Managing Director, Ovation BBDO)
  • Tanja Petrović (Direktor za strateške inovacije za Evropu, The Coca Cola Company)
  • Veljko Lalić (CEO and editor in chief, Nedeljnik),
  • Zorana Antić (Direktor marketinga, Bambi)
  • Žarko Sakan (CEO, New Moment New Ideas Company)

Inače, međunarodna Effie pravila koja se odnose na formiranje ovoga tela nalažu da ono bude reprezentativno, odnosno da se u njemu moraju naći predstavnici globalnih, regionalnih i lokalnih kompanija, odnosno agencija i medija. Takođe, neophodno je da se obezbede predstavnici koji ne dolaze iz redova IAA (najmanje 1/3), kao i da organizator vodi računa da oni koji prijavljuju najveći broj radova na Effie takmičenju imaju svoje predstavnike.

-

U nadležnosti OO su: određivanje sadržaja programa i njegova realizacija u skladu sa Effie WW smernicama, obezbeđivanje budžeta, imenovanje predsednika i potpredsednika Effie žirija, sastav dvostepenog Žirija, kao i određivanje takmičarskih kategorija za određenu godinu. Kalenadar programa već je odobren od strane Effie Worldwide, tako da će prijave biti otvorene od 25. januara i trajaće do kraja marta. Tzv. eligibility period obuhvata radove nastale od 1. januara do 31. decembra 2021. godine. Više informacija možete pogledati na zvaničnom sajtu

-

izvor: InStore
foto: Effie