Kompanija se tako ovim potezom pridružila nizu drugih koje su raskinule poslovne veze s Rusijom nakon invazije na Ukrajinu, uključujući Twitter i Snap.
foto: pixabay
S obzirom na vanredne okolnosti pauziramo s Google oglasima u Rusiji. Situacija se brzo razvija, a mi ćemo objavljivati nove informacije kada to bude primereno, stoji u saopštenju kompanije, objavljenom u četvrtak.
Google je ruskim državnim medijima već zabranio da pri kupovini i prodaji oglasa koristi njegovu tehnologiju. Pozivaući se na interna pravila o poslovanju u slučaju osetljivih događaja, zabranio je i oglašavanje koje nastoji da iskoristi rat.
Ruski regulator za komunikacije Roskomnadzor naložio je početkom nedelje Googleu da prestane sa prikazivanjem oglasa sa "netačnim informacijama o žrtvama ruskih snaga i ukrajinskih civila".
Google je već prošle godine u Rusiji platio više od 32 miliona rubalja kazni zbog kršenja propisa o sadržaju, čije kršenje Moskva kažnjava i ograničavanjem pristupa uslugama, napominje Rojters.
Poslovna baza podataka SPARK objavila je prošle godine da je Googleov promet u Rusiji u 2020. iznosio 85,5 milijardi rubalja (790 miliona dolara).