Limitirana serija Milka pakovanja donosi četiri različite poruke podrške, ohrabrenja, prijateljstva i priznanja upakovane u originalan dizajn. Svako od pakovanja priča svoju priču i šalje pozitivnu poruku – “Dream team”, “Smile, all is ok”, “Support you” i “Well done” – sa željom da probudi osećaj povezanosti, empatije i nežnosti među ljudima.
Milka je prošle godine na najlepši mogući način obeležila svoj 120. rođendan i pokazala da humanost i empatija nisu zaboravljene i da je sreća u davanju. Ove godine nastavljamo svoju misiju i pokazujemo da naizgled malim znacima pažnje možemo ulepšati svakodnevicu ljudima oko sebe. Kampanjom "Neka nežnost priča" želimo da inspirišemo ljude da najbližima upute poruku ljubavi, ohrabrenja, prijateljstva i priznanja, onda kada osećaju da je drugoj strani to najpotrebnije, izjavila je Una Lučić, brend menadžer za Milka tabletne čokolade, East Adriatic, Mondelez International.
Milka čokolada je nastala iz čina nežnosti njenog kreatora, Filipa Sušarda, koji je želeo da obraduje svoju bolesnu majku i pokloni joj čokoladu koja tada, zbog svoje visoke cene, mnogima nije bila dostupna. Upravo u želji da svima omogući uživanje u toj neodoljivoj poslastici, pre 120 godina Filip osniva dobro poznati brend. Do danas, Milka čokolada je ostala verna svojoj misiji korišćenja pažljivo odabranih, kvalitetnih sastojaka, kako bi njen nežan ukus nastavio da topi srca svih koji je okuse. |
Izvor: InStore
Foto: Mondelez International