Povodom 30 godina poslovanja trgovački lanac Tommy, maloprodajni tržišni lider u Dalmaciji i jedna od najuspješnijih kompanija u Hrvatskoj, lansirao je novu komunikacionu platformu i marketinšku kampanju pod nazivom #TvojeMisto.
Kampanja #TvojeMisto autentična je i direktna, ali s pravom dozom topline i emocija, jednako kakva je i, 'svaka Dalmatinka koja direktno kaže ono što misli, ali čini to s dozom šarma, humora i iskrenosti: ponosna je na svoje poreklo te zna da u dalmatinskom načinu života postoji puno vrednosti i znanja koja vredi očuvati i preneti novim generacijama, navodi se u saopštenju kompanije.
Kompanija je i u godini obeležavanja 30. rođendana, lansirala i novu robnu marku T! koja obuhvata veliki broj artikala u raznim kategorijama. Većinu asortimana pod robnim markama za Tommy proizvode renomirani hrvatski proizvođači.
Ovom kampanjom inspisanom našim kupcima, delatnicima i dobavljačima želimo da im zahvalimo i upravo njih slavimo. Želimo javno da im poručimo ono što već i sami odavno žive i znaju: Tommy je uistinu njihovo misto i ponosni smo na našu povezanost. Kako Tommy kupcima u svakom pogledu nudi vrednost i poverenje cilj kampanje je na jednostavan i prihvatljiv način dodatno približi Tommy našim mnogobrojnim vernim kupcima i kontinuirano unapređuje taj odnos jer je za nas kupac uvek na prvom mestu, poručuju iz Tommyja.