Summi1
Summit2

Poznati finalisti Effie Awards 2022

AKTUELNO

Marketing

28.04.2022

Žiri je odabrao 8 radova koji odlaze u finale Effie Awards Serbia 2022 i tako ostaju u zvaničnoj konkurenciji za osvajanje nekog od prestižnih trofeja.

Prva runda žiriranja održana je 20. i 21. aprila, a Effie žiri, sastaljen od trideset članova, ocenjivao je radove poštujući standarde koje propisuje Effie Worldwide.

Nakon dve održane sesije u okviru prve runde, a potom i odluke Scoring Committee-ja i potvrde Effie Worldwide-a, određeno je da 8 radova nastavlja takmičenje. Zanimljivo je da je ove godine po prvi put više finalista među tzv. specijalizovanim takmičarskim kategorijama u odnosu na industrijske (proizvodi i usluge). 

Inače, Scoring Committee je telo odgovorno za utvrđivanje Effie skale na osnovu koje se određuje prag (broj poena) za odlazak radova u finale, odnosno dodeljivanje određenih nagrada posle finalne runde. Članove ovog tela imenuje Organizacioni odbor Effie Awards, a ove godine čine ga: Nataša Đurđević (predsednica žirija), Kosanče Dimitrijević (potpredsednik žirija), Jelena Ivanović (Executive Director, Effie Awards Serbia), Srđan Bogosavljević (Consultant, Ipsos Strategic Marketing) i Goran Tintor (Chief Business Development Officer / Co-founder, Data Do).

Sve pristigle prijave obuhvataju marketinške aktivnosti sprovedene u periodu od 1. januara do 31. decembra 2021. godine. Finalna runda žiriranja zakazana je za 19. maj, a lista radova koji su prošli u finale dostupna je na zvaničnom sajtu Festivala. 

izvor: InStore
foto: Effie Awards