Prema rečima Andree Jervolina, dnevne rutine i navike gledalaca drastično su se promenile - posebno u doba pandemije, koja je uticala na celokupan životni stil korisnika širom sveta. Pažnja ljudi je sve kraća, te je relevantan i kvalitetan sadržaj, bilo iz domena zabave, umetnosti, edukacije ili za potrebe promocije i prodaje, upakovan u kratku i lako dostupnu formu ono za šta se publika vezuje. Sa druge strane, potreba za sadržajima je sve veća, što potvrđuje i ekspanzija visokokvalitetnih serijskih programa na striming platformama u kategoriji “do 30 minuta”, a domaći kreativni studio Iervolino Studios je to prepoznao od samog starta.
U Iervolino Studios-u težimo da postavljamo nove standarde inovativnosti i da se ne takmičimo, već da budemo primer drugim studijima. Čvrsto verujem da su edukacija, evolucija i inovacija nezaustavljive i da je u tome sadašnjost i budućnost industrije zabave i filma, u stalnoj interakciji sa publikom i tržištem. Tome naš studio konstantno teži, a potvrdili smo i da smo u Srbiji do sada postigli daleko bolje rezultate nego u bilo kojoj drugoj zemlji u kojoj poslujemo, rekao je Andrea Jervolino i dodao da se raduje novim uspesima koji slede, kako na lokalnom, tako i na internacionalnom nivou.
Prvi i najbitniji proizvod sa potpisom Iervolino Studios-a iz Srbije jeste animirani serijal "Puffins Impossible", koji je od aprila dostupan na striming platformama Amazon Prime, Apple TV i Google Play i u prvih mesec dana emitovanja naišao na pozitivne reakcije, što potvrđuje i ocena 9.6 na sajtu IMDB. Do sada su kreirane tri sezone i ukupno 54 epizode pomenutog serijala, a u toku je rad na novim sezonama, novim projekima za globalnu distribuciju, kao i na kreativnim projektima iz domena razvoja IP-a, 2D i 3D animacije, vizuelnih efekata, CGI animacije, za korisnike i klijente u Srbiji.
Andrea Jervolino se u svom obraćanju na Adria Summit-u dotakao i konstantnog rasta potražnje za profesionalcima u oblasti animacije koja je, posebno u Srbiji, veća od broja ljudi koji se bave storibordom, 3D animacijom, postprodukcijom i sličnim zanimanjima. To nije samo rezultat razvoja industrije kratkih video formata, već i razvoja animacije, filma, čitave industrije zabave, uključujući i industriju video igara i celokupan advertajzing, koji sve više koristi video i animiranu formu kao sredstvo komunikacije.