Dimitris Dimitriadis, Chief Innovation Officer, The Future Cats, koji će nam preneti detalje njegove vizije prema kojoj je budućnost medija svetla samo ako se oni usude da budu podvrgnuti suštinskim i hrabrim promenama. U novom digitalnom svetu opšte međupovezanosti i dalje ćemo želeti da pričamo i slušamo dobre priče, ali ćemo to činiti celim svojim telom i uz potpunu i neosetnu interakciju sa pravim ili virtuelnim okruženjem.
Prema mišljenju Dimitrisa, budućnost ne pripada smart digitalnim tehnologijama, koje se nasilno upliću u ljudske živote, već onima koje u te živote ulaze uz poštovanje čovekovog vremena i potreba. U „novom svetu“, želimo da čovek preuzme kontrolu nad sopstvenom pažnjom i da izvuče maksimum iz intenzivne interakcije sa tehnologijama.
Matija Golubović, Co-Founder, OMNIUS, MARS, provešće nas kroz serpentine elektronskog poslovanja. U industriji koja beleži nezapamćene stope rasta, učesnike istovremeno očekuju prelomne raskrsnice koje su dovoljno oštre da slabo pripremljene izbace iz koloseka.
Prema mišljenju Matije, e-commerce će nastaviti da raste decenijama, ali u kom smeru? Pandemija je formirala nove navike ljudi i potrošača, uzrokujući tektonske promene u industriji. Koji ključni trendovi će dominirati do 2040. i na koji način ih možemo iskoristiti za potrebe sopstvenog poslovanja saznaćemo na Matijinom predavanju.
Prvoj postavi predavača pridružiće se Jovan Tišma, Co-founder, ALL.ART & SolSea i Vanja Bertalan, CEO, Human sa svojim posebnim osvrtima na sticanje i primenu digitalnih iskustava u svetu koji nastaje.
izvor: InStore
foto: Digital Day