Iz kompanije ističu da ovaj korak predstavlja novo poglavlje za BIPU, a u predstojećem periodu predstaviće razne novosti za kupce i zaposlene.
Kampanjom "Nepobjedive" glavni cilje jeste da se inspirišu i ohrabre prvenstveno žene, ali i svi ostali da pronađu svoje pravo "ja", da se ne stavljaju u okvire koje im društvo nameće i da ostanu svoji. Roza boja korišćena u kampanji predstavlja boju odlučnih, beskompromisnih i neustrašivih, bez obzira na to što se baš ona nepravedno često pripisuje "svetu nežnih i slabijih".
BIPA je u svojih petnaest godina postojanja na hrvatskom tržištu pokazala kako se zna i može boriti, pa tako i sada, usprkos izazovima ostvarujemo pozitivne rezultate što nas čini uistinu srećnima. No, BIPA je više od toga, naš razvoj kao kompanije nije vezan samo uz promet ili širenje poslovanja. Upravo u tome vidi se naša zrelost i koliko smo napredovali tokom ovih petnaest godina. Samo ako smo svoji i verujemo u sebe možemo biti – nepobedivi. Upravo u tome je i srž kampanje "Nepobjedive", jer nas podseća na vlastitu snagu i hrabrost koje dolaze u neočekivanoj viziji ružičaste boje, simbolu naše kompanije, poručio je Kai Pataky, glavni izvršni direktor BIPA Hrvatska.