Dodela nagrada će po prvi put biti održana u Zagrebu, gde će se okupiti najveći regionalni stručnjaci iz oblasti digitalnog marketinga.
Osluškujući kretanja tržišta i nove tržišne trendove, svake godine se prilagođavamo i donosimo novitete. Srećna sam što ćemo sa tri nove kategorije dati dodatni prostor za prepoznavanje vrhunskih radova kojih u digitalu nikad ne manjka. Ovim putem pozivam sve da prijave svoje radove u jednoj od deset kategorija, prepuste se stručnjacima i pokažu klijentima zašto su upravo oni bili najbolji izbor, istakla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka nagrade SoMo Borac.
Kategorije SoMo Growth i SoMo Global donose novi način vrednovanja radova pa će 70 odsto ocene nositi rezultati, dok će se sa po 15 odsto ocenjivati originalnost, kreativnost i kvalitet izvedbe. Žiri je sastavljen od digitalnih stručnjaka iz najboljih agencija celog regiona, a ove godine im se pridružuju i predstavnici startupa i scaleupa.
Cilj ovogodišnjeg SoMo Borca je da stvori zajednicu koja doprinosi razvoju i pozicioniranju struke u regionu, ali i da povezuje sve koji se bave digitalnim marketingom na domaćem i međunarodnom tržištu, poručuju organizatori.
Ovogodišnji žiri iz Srbije čine: Aleksandar Olić, Coing; Lana Čubrić, Two Desperados; Zdravko Kevrešan, McCann Beograd /Drive; Lea Stanković, Communis DDB; Iva Mitrović, FullHouse Ogilvy; Milena Maksić, Ovation BBDO; Voljena Daničić, Direct Media United Solutions; Ivan Živković, Pioniri; Aleksandar Radukin, Homepage; Marko Radosavljević, Executive group; Srđan Stojaković, New Media Team; Goran Jankuloski, Žiška. Ostale članove žirija možete pogledati na linku.
Novosti SoMo Borca mogu se pratiti i na Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, kao i prijavom na SoMo Borac newsletter. Više detalja o svih deset kategorija (SoMo Social, SoMo Content, DA - Digitalna Aktivacija, Digitalni Mix, SoMo Tech, SoMo Web, CM Godine, SoMoRitanac, SoMo Growth i Somo Global) nalaze se na linku.
izvor: InStore
foto: 404 agency