Nekadašnji Gistro Advertising, a danas DNA Communications, odrastao je na strateškim i kreativnim advertajzing kampanjama. Uspesi i izazovi obeleželi su prethodne dve decenije i doprineli da DNA Communications bude prepoznata kao autentična i kvalitetna agencija na tržištu, poručuje se u saopštenju.
Dejan Ranđić, direktor DNA Communications je kroz uvodno obraćanje predstavio ključne trenutke i etape razvojnog puta agencije tokom 20GODNA postojanja.
Ovih 20GODNA je bilo uzbudljivo iz mnogo razloga, a prvi je taj što smo živeli i radili u Srbiji, a ne na nekom drugom mestu. Period za nama obeležilo je izazovno vreme kako za život, a tako i za poslovanje i preduzetništvo. Zato mislim da smo se tokom ovih 20GODNA super zabavljali, nebrojano puta razočarali, realizovali smo neke sjajne stvari u saradnji sa saradnicima i klijentima i upoznali perspektivne i sjajne ljude. Odluka DNA da stalno otkrivamo nove prostore za saradnju, tragamo za novim i aktuelnim temama je naša osobina koju nećemo menjati. Nove inicijative koje će imati sopstveni život, neki novi ICT Hub, DokTok, nove šanse za novi početak koje utiču na promenu sveta oko nas, cilj je DNA Comunications, rekao je Ranđić.
Istaknutim pojedincima i organizacijama koji su obeleželi agencijski put i postali deo istorije dodeljeno je, simbolično, 20 priznanja u 20 različitih kategorija. Prisutnima su se, između ostalog, obratili i Aleksandra Jevremović, Client service direktorka DNA Communications, Bogdan Petković, producent i partner Emote Films i Dr Nikolaos Dimitriadis, osnivač i bivši izvršni direktor DNA Communications.
izvor: InStore
foto: DNA Communications