Program je namenjen mladim profesionalcima sa najviše 5 godina iskustva u struci, koji su spremni da ulože vreme i trud i u periodu od 15. septembra do 16. decembra, svake subote, prate predavanja, učestvuju u radionicama, ali i rešavanju studija slučaja. Radi se o veoma intezivnoj edukaciji u malim grupama (godišnje maksimalno upisuje oko 35 mladih ljudi) koja pokriva različite oblasti u okviru marketinga. Organizator insistira na ispunjenju više kriterijuma za dobijanje sertifikata (prisustvo na predavanjima, timski rad, rešavanje završnog case-a).
Ove godine polaznici će imati priliku da čuju preko 50 predavača i panelista. Svaki od modula koordiniraju stručnjaci iz relevantnih oblasti. Sadržaj je podeljen na 5 modula: Biznis (koordinator: Miloš Aleksić, Marketing Strategist, Kupujem Prodajem); Kreativa (koordinator: Đorđe Janković, Managing Partner & Creative Director, Friday); Istraživanje i analitika (koordinator: Nikola Vasiljević, Head of analytics and insights, Mad Head Games); Mediji (koordinator: Aleksandar Jovanović, Strategy & Investment Director, OMD); Digital (koordinatorka: Olja Nestov, Digital Marketing Specialist, Atlantic Grupa).
Nakon dve godine u tzv. onlajn formatu svi smo se uželeli iskustva koje sa sobom nosi rad i druženje na AcademIAA-i u normalnim okolnostima, uživo. Networking je jedna od najvažnijih prednosti ovog programa, kako za organizatora, koordinatore i predavače, tako i za naše polaznike. Iskustvo je pokazalo da među mladim ljudima, u periodu od tri meseca koliko program traje, nastaju prijateljstva i saradnje koja se nastavljaju i kada se AcademIAA završi. Osim toga, mogućnost da direktno i neposredno diskutuju sa predavačima i panelistama otvara mnoge teme i odgovara na dileme koje mladi ljudi imaju bilo da tek treba da počnu da rade ili su već u struci, ističe Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Serbia.
Svi zainteresovani se mogu prijaviti putem obrasca, a sve dodatne informacije o ovogodišnjem programu dostupne su na zvaničnom sajtu.
izvor: InStore
foto: IAA Serbia