Ovo je prvi Red Dot za Kraš, koji predstavlja potvrdu uspešne tržišne transformacije i modernizacije brenda Dorina i usmeravanja celokupnog poslovanja kompanije u skladu sa savremenim trendovima. Studiju Sonda iz Vižinade ovo je 17. po redu nagrada Red Dot, što ih svrstava među najuspešnije hrvatske kreativne agencije.
Novi dizajn Dorine potrošači su upoznali početkom ove godine, a odlikuje ga savremeniji kod karakteristične crvene boje koji je ciljano standardizovan kroz sva pakovanja i minimalno izmenjen logotip kako bi podsećao na savremeni simbol smileyja.
Promena ambalaže prepoznatljivih proizvoda uvek je velik izazov i poslednjih je nekoliko godina bilo pokušaja redizajna naše Dorine koji nikad nisu ugledali svetlo dana, najpre zbog kompleksnosti odnosno niza ukusa koji su kroz dosadašnja dizajnerska rešenja bili prilično zagušeni. Zato smo još više oduševljeni osvajanjem nagrade koja nam je potvrdila da smo uspeli ostvariti najvažniji cilj – ostvariti bezvremenski dizajn s elementima modernog prikaza sastojaka, uz istovremeno odavanje počasti tradiciji Kraša i neospornoj kvaliteti. Drago nam je što smo u celi proces dizajna sa Studiom Sonda, čije je iskustvo u tom području neupitno, bili aktivno uključeni te što smo od samog početka jasno delili viziju onoga što želimo – jedinstven, moderan i uočljiv blok na polici s jasnim razlikovanjem široke palete Dorininih ukusa i prepoznatljivosti koja je na kraju dovela i do rasta prodaje pojedinih ukusa, izjavila je Marina Knežević, direktorka marketinga Kraša.