Bez obzira na to da li je trougao oštar, tup ili blago iskrivljen, fanovi američkog brenda grickalica imaće priliku da učestvuju u nagradnoj igri koja se odvija širom Sjedinjenih američkih država.
Kao deo ove promocije, kompanija je predstavila i Snapchat filter i nedeljne Tiktok izazove u kojima fanovi mogu da učestvuju i osvoje nagrade koje je kompanija obezbedila u saradnji sa gigantima kao što su Xbox, Guess i Vivid Seats. Pored ovih nagrada, fanovi će imati priliku da osvoje i nagradni džekpot od 15.000 dolara.
Fanovi ovog brenda takođe će imati priliku da osvoje posebne nagrade u okviru popularne video igre "Fortnite" u kojoj će moći da pronađu trouglove i posebno kreirana mesta u igrici specijalno za ovu kampanju kompanije Doritos.
Potrošači žele da se vrate interakcijama sa brendovima koje su bile popularne pre pandemije, međutim, veoma je važan i virtuelni kontakt sa kupcima, naglasila je kompanija u saopštenju za javnost.
Pored toga, kompanija se takođe udružila sa reperom Offset iz grupe Migos kako bi uključili trouglove u okviru MTV Video Music Awards nagrada 28. avgusta.
Izvor: Marketing Dive
Foto: Doritos