Ovim konceptom Estrella Galicia takođe želi da podrži svoje najvažnije saveznike: barove i restorane. Stoga se ova kampanja upućuje i na kolektivne napore koje smo kao društvo morali da preduzmemo u poslednje vreme i na one koje moramo nastaviti da preduzimamo u borbi protiv neizvesnosti, navodi kompanija.
Prva faza kampanje podrazumevala je ograničenu seriju boca piva kompanije koje su posedovale QR kod ka sloganu kampanje "Spuštanje ruku je zabranjeno".
Nakon skeniranja, kupci su mogli da vide novu poruku kompanije koja je imala za cilj uspostavljanje direktnog dijaloga sa svojim kupcima, odajući počast hotelskoj industriji i njenom borbenom duhu, ali i potrošačima.
Naš cilj je uvek bio da budemo najomiljenije pivo, a ne najprodavanije. Osvojili smo srca potrošača i to nam je omogućilo da postanemo brend sposoban za transformaciju i inspiraciju. Volimo da mislimo da ne vodimo predizbornu kampanju, već promovišemo pokrete i prenosimo svoj cilj. Na osnovu ove ideje želeli smo da se naša poruka "Spuštanje ruku je zabranjeno" pokrene drugačije, iznutra prema spolja. Unutra su oni koji su sa nama iz dana u dan: naše kolege, barovi i potrošači. A najbolji način da se povežete sa njima je da popijete jedno od naših piva u pauzama. Zato se naša poruka prvo pojavila putem QR koda, rekao je Santiago Miguélez, direktor marketinga za Hijos de Rivera u Španiji i Portugalu.
Kampanja je uključivala i seriju ilustracija na kojima su radili umetnici kao što su Lidia Cao, Leandro Barea, Jericó Delayah, Kate Prior, Manu Viqueira, Elías Taño, Marta Cerdá, Yarza Twins, Christia Barthold i Genie Espinosa.
Izvor: Distribucion Actualidad
Foto: Estrella Galicia