Summi1
Summit2

Osmi festival KAKTUS by 1664 Blanc početkom novembra u Beogradu

DOGAĐAJI

Marketing

12.09.2022

Osmi po redu festival integrisanih komunikacija KAKTUS by 1664 Blanc biće održan 1. i 2. novembra u hotelu Mona Plaza Beograd, pod sloganom "Samorefleksija".

Tim povodom, Marketing mreža raspisala je konkurs za 8. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS. Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix.

Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2022 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2022 je nova kategorija – Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala komunikacije, a koja je za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. U ovoj kategoriji mogu biti prijavljene i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.

Ove godine prijave uključuju kampanje koje su realizovane u periodu od 1. avgusta 2021. do 1. avgusta 2022. godine.

I pored veoma teškog i izazovnog prethodnog perioda, realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista drugačije ideje i one koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji. Festival KAKTUS idealna je prilika da sagledamo snagu i potencijale domaće kreativnosti, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže, koja je organizator festivala KAKTUS 2022.

Nagrade za mlade talente - KAKTUS Talents 

U okviru festivala KAKTUS, Marketing mreža, uz podršku kompanije SBB, raspisala je, i četvrti po redu, konkurs za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents.

Cilj ovog takmičenja jeste da podstakne i motiviše mlade u kreativnoj industriji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Pored toga, ovo takmičenje ima humanitarni karakter, a radovi i ideje koje budu kreirani u okviru takmičenja biće donirani socijalnom preduzeću ili udruženju na čiji brief su takmičari imali zadatak da odgovore. 

Na takmičenje mogu da se prijave mladi profesionalci iz agencija u Srbiji, starosti do 32 godine. Prijavljivanje timova otvoreno je do 23. septembra. Više informacija dostupno je na zvaničnom sajtu.


Festival KAKTUS 2021 podržalo je preko 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator-S, Frikom, Jaffa Crvenka, Philip Morris International, Atlantic Štark, Galenika, Infostud 3. Platinum sponzor festivala je 1664 Blanc, zlatni sponzor festivala je SBB, srebrni sponzori su Forma Ideale, Mars i MPC Properties, dok su ove godine bronzani sponzori kompanije Coca-Cola HBC, Imlek i Xiaomi Balkan. Prijatelji festivala su USAID Srbija i Propulsion. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks. Festival su podržali i Nova Communications, Real Grupa RGS i Represent System.


izvor: InStore
foto: Marketing mreža