Kampanja za Grand Single Origin nominovana je za finalistu u kategoriji „LAUNCH“ (lansiranje novog proizvoda), zajedno sa velikim globalnim brendovima, a žiri sastavljen od istaknutih marketing stručnjaka, profesora sa Cambrige i ostalih svetskih Univerziteta, u LIVE prenosu na globalnom nivou.
Digital Communication Awards, u organizaciji prestižnog Quardiga Univerziteta u Berlinu, nagrađuje izvanredne ONLINE projekte i kampanje od 2011. godine. Pod sloganom “Ako je na digitalu, onda je na Digital Communication Awards!”, ove godine prijavljene su kampanje iz celog sveta, u svim kategorijama digitalnog marketinga.
Ovom kampanjom, Grand kafa je uspela da modernizuje Image kategoriju turske kafe i privuče mlade i urbane potrošače zahvaljujući jedinstvenom iskustvu praćenja puta kafe od plantaže do šoljice putem BLOCKCHAIN tehnologije, nesvakidašnjem dizajnu pakovanja koje je eco-friendly i biorazgradivo, te digitalnoj komunikaciji koja je pomerila standarde, saopšteno je iz kompanije.
izvor: InStore
foto: Grand kafa