Naime, kompanija je godinama koristila izraz "Italy's No. 1 brand of pasta", što im je dozvolilo da odrede više cene svojih proizvoda i iskoriste želju potrošača da više plate pastu proizvedenu u Italiji.
Iako je kompanija nastala kao prodavnica hleba i testenina u Italiji, sedište kompanije sada se nalazi u Ilinoju, dok se proizvodni pogoni nalaze u Ajovi i Njujorku i ne koriste isključivo italijansku pšenicu, navodi se u tužbi.
Pored samog slogana koji kompanija koristi, pakovanja takođe sadrže zelenu, crvenu i belu boju italijanske zastave, naveli su u prvobitnoj žalbi Matthew Sinatro i Jessica Prost, kupci Barilla paste.
Tužioci su rekli da su kupili više kutija Barilla špageta i angel hair paste zbog uverenja da su proizvodi napravljeni u Italiji i od italijanskih sastojaka. Sinatro i Prost tvrde da ne bi kupili testeninu da su znali da nije napravljena u Italiji, koja je cenjena ne samo zbog testenine, već i zbog toga što ima visokoproteinsku durum pšenicu koja je potrebna za proizvodnju kvalitetnog proizvoda.
Američki sudija za prekršaje Donna Ryu presudila je u ponedeljak da slučaj ima dovoljno osnova za nastavak.
Njihovi navodi su dovoljni da se utvrdi ekonomska povreda, izjavila je ona.
Portparol kompanije rekao je u petak da su tvrdnje neosnovane, ukazujući na to da tekst na pakovanju ističe da je testenina napravljena u Sjedinjenim Državama od sastojaka iz SAD i drugih zemalja.
Veoma smo ponosni na italijansko nasleđe brenda, italijansko znanje kompanije i kvalitet naše testenine u SAD i širom sveta, navodi se u saopštenju kompanije.
izvor: Business Insider
foto: Barilla