Summi1
Summit2

SAD: Barilla pred tužbom zbog "neistinitog" oglašavanja?

AKTUELNO

Marketing

26.10.2022

Sud je odlučio da će kompanija morati da se suoči sa grupnom tužbom zbog lažnog reklamiranja.

Naime, kompanija je godinama koristila izraz "Italy's No. 1 brand of pasta", što im je dozvolilo da odrede više cene svojih proizvoda i iskoriste želju potrošača da više plate pastu proizvedenu u Italiji.

Iako je kompanija nastala kao prodavnica hleba i testenina u Italiji, sedište kompanije sada se nalazi u Ilinoju, dok se proizvodni pogoni nalaze u Ajovi i Njujorku i ne koriste isključivo italijansku pšenicu, navodi se u tužbi.

Pored samog slogana koji kompanija koristi, pakovanja takođe sadrže zelenu, crvenu i belu boju italijanske zastave, naveli su u prvobitnoj žalbi Matthew Sinatro i Jessica Prost, kupci Barilla paste.

Tužioci su rekli da su kupili više kutija Barilla špageta i angel hair paste zbog uverenja da su proizvodi napravljeni u Italiji i od italijanskih sastojaka. Sinatro i Prost tvrde da ne bi kupili testeninu da su znali da nije napravljena u Italiji, koja je cenjena ne samo zbog testenine, već i zbog toga što ima visokoproteinsku durum pšenicu koja je potrebna za proizvodnju kvalitetnog proizvoda.

Američki sudija za prekršaje Donna Ryu presudila je u ponedeljak da slučaj ima dovoljno osnova za nastavak.

Njihovi navodi su dovoljni da se utvrdi ekonomska povreda, ​​izjavila je ona.

Portparol kompanije rekao je u petak da su tvrdnje neosnovane, ukazujući na to da tekst na pakovanju ističe da je testenina napravljena u Sjedinjenim Državama od sastojaka iz SAD i drugih zemalja.

Veoma smo ponosni na italijansko nasleđe brenda, italijansko znanje kompanije i kvalitet naše testenine u SAD i širom sveta, navodi se u saopštenju kompanije.

izvor: Business Insider
foto: Barilla