Dodela se održava 11. novembra u zagrebačkoj Hali, a za zabavu na SoMo Partyju powered by Leanpay biće zaduženi muzičari iz bendova ABOP (After je bolji od partija) i KUKU$.
SoMo Media nagrada ove godine se dodeljuje po prvi put i sadrži četiri kategorije: SoMo NATIVE, Best Storytelling, Digital Product of the Year i Digital Design of the Year.
Proces žiriranja sastoji se od dva kruga - u prvom krugu žiri je odabrao pet radova iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a drugi krug uključuje odabir troje dobitnika koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodeli u Zagrebu.
Jako smo ponosni na odziv digitalnih izdavača, posebno zato što se SoMo Media ove godine dodeljuje po prvi put, a mnogi su već prepoznali važnost ove nagrade. Ne sumnjam da će iz godine u godinu interes biti sve veći s obzirom na ubrzan rast digitala i digitalnog oglašavanja. Moram reći da je zaista izazovno bilo odabrati prijave koje ulaze u uži izbor takmičenja jer je svaki prijavljeni rad zaslužio nagradu zbog svog kvaliteta i inovativnosti, ali pravila su takva da smo morali izdvojiti one najbolje. Detaljnom analizom uspeli smo da dođemo do onih koji se ističu, a radujemo se i službenoj dodeli u Zagrebu, rekao je Jernej Smisl, predsednik SoMo Media žirija.
SoMo Media nagrađuje originalne i kreativne digitalne medijske projekte, a ko ima priliku da osvoji nagradu u kategoriji SoMo Media potražite ovde.
Projekti koji ulaze u uži izbor za kategoriju SoMo Advertising biće objavljeni u ponedeljak, 7. novembra 2022. godine.
Izvor: InStore
Foto: 404 Agency