U zajedničkoj saradnji kompanije Frikom i agencije Leo Burnett, sladoled Kapri ovog leta postao je apsolutni hit na svim društvenim mrežama, TV kanalima i gradskim bilbordima.
Godinama unazad, Kapri ima jasno definisanu poruku. Leto, more i romantika. Uz tradicionalna ukus, ovaj brend postao je sinonim za slatke i neodoljive letnje ljubavi, ali primetili smo da upravo zbog svoje istorijske prepoznatljivosti poseduje notu nostalgije koju nove generacije ne prepoznaju. To je nešto što smo hteli da promenimo i pred nama se našao izazov na koji način možemo uvrstiti tradiciju sa novom porukom i novoj grupi potrošača, bez gubitka najvažnije vrednosti proizvoda. Pravac i fokus pronašli smo u analizi nekad i sad gde smo radili komparaciju romantičnih situacija od pre 30 godina i sad. Danas, romantika se ponajviše ogleda u letnjim romansama, kratkim ali svakako nezaboravnim. Ona predstavlja avanturu koja mladima pruža priliku da otkriju nove stvari o sebi i još važnije, pomeraju granice poznatog. Kad smo usaglasili pravac komunikacije, potrebno je bilo uvrstili novi vizuelni svet, kojima će mladima biti prepoznat, na lokacijama koja su postala nova mesta upoznavanja i ljubavi. Romantiku smo uhvatili u “muvanju”, a leto ostavili da ima priču i uticaj koji nije potrebno dodatno objašnjavati. Ono što nam je bilo važno i u čemu mislim da smo uspeli jeste da su Kapri sastojci i dalje tu, sa drugačijom dinamikom i dodatkom nove note ljubavi, izjavio je Velibor Mudrić, Regionalni brend menadžer za sladoled u kompaniji Frikom.
Kampanja „Leto je, a meni hladno je“ dostigao je veliku popularnost među mladima - na društvenoj mreži YouTube video snimak je pogledalo preko tri miliona ljudi, sa više od 60 miliona impresija. Ostvaren je i finansijski uspeh, prodaja Kapri sladoleda porasla je za 21 odsto u odnosu na 2021.godinu.
izvor: InStore
foto: Frikom