Kompanija je novu maskotu predstavila videom u okviru nove kampanje uoči Božića, koji prikazuje plišanog medveda koji dobija džemper nakon što se isti skupio u veš mašini tokom pranja.
Božićna kampanja će se odvijati širom Ujedinjenog Kraljevstva tokom prazničnog perioda preko TV-a i društvenih mreža i uključivaće i ograničenu seriju prazničnih proizvoda i popuste za kupce.
Ono što Lidl medveda izdvaja od ostalih božićnih likova jeste njegov urnebesni, mrtvi izraz lica. Ne pokazujući emocije, uspeva da stvori humor i prenese našu poruku o tome šta je zapravo važno ovog Božića, rekla je Claire Farrant, direktorka marketinga za LIDL GB.
Farrant je dodala da Lidl medved neće biti na prodaju.
Suočeni sa nerealnim božićnim očekivanjima i pritiskom, znamo da je zaista važno biti sa ljudima do kojih nam je stalo, rekla je ona.
Umesto toga, Lidl je započeo dobrotvornu akciju tokom božićnog perioda tako što je stvorio Lidl Bear’s Toy Bank kako bi podsticao donacije novih i neupakovanih igračaka i igara deci širom Ujedinjenog Kraljevstva preko mreže Neighbourly zajednice.
Kompanija je takođe saopštila da će donirati stotine hiljada funti u dobrotvorne svrhe tokom prazničnog perioda.
U suštini, ovogodišnja Lidl božićna kampanja je priča upozorenja ispričana očima plišanog medvedića male devojčice, pozivajući nas da se čvrsto držimo stvari koje su zaista važne. Biti sa ljudima koje voliš i deliti ukusnu hranu. Ukratko, Božić u koji zaista možete verovati, Nik Studzinski, glavni kreativni direktor za EMEA kompanije Accenture Song koja je zaslužna za Lidlov novi marketing video.
Izvor: AdWeek
Foto: Lidl