„Šoljica za ostvarivanje snova“, „Nisi puzla da se uklapaš“, „I ti si nekome nebo“… samo su neke od motivišućih poruka koje su svoje mesto našle na šoljicama koje svojim dizajnom na originalan način povezuje dobre emocije i vrhunsku umetnost s užitkom ispijanja kafe.
Tvorac ovih pozitivnih i toplih poruka je Sandro Slavnić, pisac i umetnik iz Bosne i Hercegovine, dok je Lunar ove izreke oživeo kroz vizuale, zabavnog, razdraganog i duhovitog dizajna, sa njegovim prepoznatljivim motivom mačaka koje simbolizuju ljude u različitim situacijama.
Lunarov potpis se već dugo godina prepoznaje i nalazi na grafitima u Njujorku, Oslu, Havani, Berlinu, Lisabonu i mnogim drugim svetskim metropolama. U skladu sa svojom autentičnom crtom, dizajn šoljica je tako zamišljen da pokriva baš svako raspoloženje i pruža svima potrebnu dozu motivacije tokom dana.
Iskrena emocija i lični pristup u komunikaciji sa potrošačima je ono što je nama, kao brendu, imperativ. Ove jeseni smo želeli da obradujemo sve one koji uživaju u šoljici savršene kafe i ponudimo im one koje nose jedinstvene poruke, za motivaciju, snagu i dobro raspoloženje. Verujemo da je saradnja sa ova dva vrsna umetnika čiji radovi odišu toplinom, iskrenošću ono nešto što će sve nas podstaći da život gledamo s pozitivne strane, ali i pokrenuti da se angažujemo oko svega što nam je u našoj svakodnevici važno. Upravo kao i Barcaffe koji nas pokreće od prve šoljice kafe ujutro i dalje kroz dan, zaključuje Tihana Vujčić direktorka marketinga Barcaffe-a, i dodaje da su Barcaffe kapsule danas sinonim za brend sa višedecenijskim iskustvom, ali i sa modernim shvatanjima i istančanim ukusom.
Prva Barcaffe Artist Edition kolekcija sastoji se od devet šoljica, koje su dostupne u različitim veličinama - za tursku kafu, espresso i cappuccino. Ove šoljice mogu se pronaći u odabranim prodavnicama i naručiti putem Barcaffe web shop-a. Takođe, u pojedinim kafićima i lokalima u Srbiji potrošači će imati priliku da popiju kafu iz ovih umetničkih šoljica.
izvor: InStore
foto: Barcaffe