Kompanija je unapredila osnovni recept za Asahi Super Dry kroz proces dealkoholizacije kako bi stvorila gotovo pivo sa 0,0% alkohola.
Svet piva se menja. Sa 53% potrošača koji ove godine isprobavaju nove brendove bez alkohola i sa niskim sadržajem alkohola, znamo da ljubitelji piva u Ujedinjenom Kraljevstvu traže visokokvalitetna piva u kojima se može uživati u kući i van nje bez ugrožavanja ukusa. Asahi Super Dry 0,0% napravljen je da odgovara profilu originalnog Super Dry ukusa, nudeći potrošačima širi izbor. Na osnovu opsežnog istraživanja i testiranja, uvereni smo da će ovo postati veoma atraktivno, vrhunsko pivo od 0,0% za sve prilike, rekao je Sam Rhodes, direktor marketinga kompanije Asahi UK.
Asahi Super Dry biće dostupan na osam tržišta širom sveta 2023. godine, počevši od lansiranja u Velikoj Britaniji i Irskoj u januaru.
Pored ovog lansiranja, Asahi Super Dry je potpisao novo partnerstvo sa šampionom Premijer lige, Mančester Sitijem. Asahi je takođe zvanično pivo Svetskog kupa u ragbiju koji će se održati 2023. u Francuskoj.
Izvor: Morning Advertiser
Foto: Asahi