Bili smo oduševljeni što smo izabrani za pouzdanog kreativnog partnera za Starbucks hladnu kafu. Radili smo u sinhronizaciji sa divnim Starbucks timom koji nas je ohrabrivao da pomeramo granice i budemo izvanredni. Snaga kreativnosti nadmašila je ograničenja rada na daljinu tokom pandemije, demonstrirajući novi nivo saradnje koji se može postići kada timovi imaju strast za posao koji rade, rekao je Ryan Shaw, izvršni kreativni direktor Landor & Fitch.
Redizajn ima za cilj da izbegne tradicionalni dizajn ambalaže za kafu koji obično uključuje bež boju i ilustracije zrna kafe, kao i da naglasi simbol sirene kao maskote Starbucks brenda, navode iz kompanije.
Nakon uspostavljanja kategorije hladne kafe pre više od jedne decenije, došlo je vreme da se ponovo proceni posebnost našeg brenda. U bliskoj saradnji sa kompanijom Landor & Fitch, sa zadovoljstvom smo lansirali Starbucks Ready-to-Drink osveženje i ponovo potvrdili našu poziciju vodećeg brenda u EMEA RTD kategoriji. Preuzeli smo vlasništvo nad Starbucks zelenom bojom i postavili našu Sirenu među sjajne nove teksture i boje kako bismo uspostavili veću emocionalnu vezu sa našim kupcima, rekla je Charlotta Oldham, direktorka marketinga EMEA kompanije Starbucks.
Novi dizajn će biti primenjen na Starbucksovu Frappuccino ambalažu, kao što je ranije pomenuto, a takođe će uključiti i njene Chilled Classics šolje za kafu i Doubleshot Espresso limenke.
Izvor: Packaging Europe
Foto: Starbucks