Među prikazanim proizvodima mogu se uočiti proizvodi kao što su Lay’s Classic čips, Doritos, Pepsi Zero Sugar i Mountain Dew sokovi.
Kampanja uključuje digitalno selo za odmor sa interaktivnim destinacijama gde korisnici mogu da kupuju proizvode ovih kompanija, kao i da koriste Snapchat filter proširene realnosti, pronalaze recepte i doniraju igračke za decu u okviru projekta Toys for Tots, kom je kompanija Frito-Lay tradicionalno donirala 500.000 dolara.
Svake godine ponovo osmišljamo našu kampanju "Share More Joy" i pronalazimo nove načine da proslavimo magiju sezone praznika. Kreiranje naše praznične reklame u partnerstvu sa kompanijom PepsiCo Beverages omogućilo nam je da okupimo još više omiljenih brendova fanova i ispričamo uzbudljivu priču o zajedništvu i stvarima koje bismo mogli da postignemo kada bismo podelili više radosti sa onima oko nas, rekla je Tina Mahal, viša potpredsednica marketinga kompanije Frito-Lay.
U okviru kampanje, potrošači će takođe imati prilike da učestvuju u nagradnoj igri ulaskom na PepsiCo vebsajt, u kojoj će moći da osvoje vaučer u vrednosti i do 500 dolara.
Naša osnovna misija je da stvorimo više osmeha. Praznici su vreme za okupljanje voljenih i prijatelja, a PepsiCo pića i grickalice su savršena dopuna prazničnim proslavama. Tako smo uzbuđeni što ćemo ove godine predstaviti naše kultne brendove pića i grickalica u našoj radosnoj i zabavnoj reklami za praznike, rekao je Aidan Kingerlee, potpredsednik marketinga kompanije PepsiCo.
Izvor: Marketing Dive
Foto: PepsiCo