U okviru kampanje, kompanija je predstavila i video reklamu koja slavi fudbal i fudbalere. U spotu koji traje nešto više od dva minuta mogu se videti mnoga poznata lica fudbala kao što su Lionel Messi, Pogba i Ronaldinho.
Ovo je jedna od mojih omiljenih Pepsi kampanja na kojoj sam do sada radio! Sve je usredsređeno na Nutmeg fudbalski trik, koji je kul i zabavan – dve stvari koje najviše volim. Ako ste žedni uspeha, morate da rizikujete. Ovaj film je za sve sa tim žednim načinom razmišljanja, koji su spremni da se zaigraju i rade uzbudljive stvari, rekao je Pogba.
Nakon što smo projekat usredsredili na jedan od najlukavijih poteza u fudbalu, imalo je savršenog smisla da istražimo mogućnost stvaranja ukusa ograničenog izdanja koji je upotpunio projekat. Od trešnje, do limete i muskatnog orašćića, volimo da pomeramo granice ukusa, rekao je Gustavo Reyna, viši direktor marketinga kompanije Pepsi.
Ova kampanja deo je šire kampanje koju je Pepsi pokrenuo ovog leta i koja nosi naziv "Thirsty for More". Ova kampanja ima za cilj da poveže potrošače širom sveta koje povezuje ljubav prema zabavi, saopštila je kompanija.
Novi sok biće dostupan u ograničenim količinama širom Velike Britanije.
Izvor: Hypebeast
Foto: Pepsi