Summi1
Summit2

Okončan UEPS-ov konkurs za tradicionalna godišnja priznanja

NAGRADE

Marketing

13.12.2022

U petak 9.decembra tačno u ponoć, okončan je UEPS-ov konkurs za godišnja priznanja. Na konkurs je stiglo 260 prijava od oko stotinu učesnika koji su aplicirali svojim izuzetno kvalitetnim projektima koji su realizovani između dva konkursa, poručuju organizatori.

Na ovogodišnjem konkursu koji je raspisan u septembru, nagrade se dodeljuju u 18 kategorija, sa podkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u protekloj godini.

Najviše radova ove godine prispelo je u kategorijma online marketinga, TV spota, Art&Craft, društveno odgovornih kampanja, a posle dvogodišnjeg zatišja, kategorija Event ponovo je oživela. Integrisane kampanje su iz godine u godinu na svom standardnom nivou. Pred žirijem koji je započeo rad na ocenjivanju biće težak i izazovan zadatak. Ove godine žiri broji 33 člana, vrhunskih domaćih stručnjaka iz redova agencija, oglašivača i akademske zajednice, uz podršku kolega iz regiona.

Pored nagrada u standardnim kategorijama, žiri će dodeliti i specijalna priznanja za: najbolji copy, najbolju art direkciju, režiju, komponovanu muziku, produkciju i glumački doprinos, a na osnovu ukupne uspešnosti na konkursu proglasiće se i Agencija i Oglašivač godine. Najbolji među najboljima biće ovenčan tradicionalnim najvišim UEPS-ovim Grand Prix priznanjem.

Dodela prestižnih priznanja, (među kojima i nagrada Dragan Sakan), te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti) kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a 27.decembra u Dorćol Platz-u,čime se UEPS posle dvogodišnje pause vraća u svoj standardni termin kojim istovremeno obeležava svoj 62 rođendan.

izvor: InStore
foto: UEPS