Summi1
Summit2

Svaki treći tata u Srbiji dobio personalizovanu gajbu Jelen piva

AKTUELNO

Marketing

13.12.2022

U danima kada se okupljamo i slavimo porodične tradicije i običaje, postoje oni koji slave nešto posebno. Sa željom da dodatno uveliča jedan poseban razlog za slavlje - rođenje deteta, Jelen pivo časti novopečene tate personalizovanom gajbom piva u okviru kampanje Jelen za tate, navodi se u saopštenju.

Svaki tata koji se u toj ulozi ostvario od oktobra meseca ove godine može da se prijavi putem sajta www.jelenzatate.rs za svoju personalizovanu gajbu koja stiže na kućnu adresu uz poklon za mame koji daruje Nutrino Lab. 

Od početka kampanje svaki treći novopečeni tata u Srbiji je dobio gajbu piva sa svojim imenom, a veliki broj njih je osetio potrebu da se javi i zahvali Jelen pivu na jedinstvenom poklonu, deleći fotografije svog poklona, koje svakodnevno pristižu. 

Kako je u srcu ove kampanje iskrena želja da se ljubiteljima piva dodatno uveliča trenutak za pamćenje, predstavnici kompanije su se lično angažovali da dostave gajbe i poklone za mame i svedoče o pozitivnim reakcijama novopečenih roditelja kojima su zakucali na vrata – osmesi, grostoprimstvo, srdačnost i iznenađenje brzinom dostave su svuda prisutni, kažu iz kompanije.

Na linku je dostupan video na kome se vidi reakcija novopečenih roditelja i atmosfera prilikom isporuka u proteklom periodu.

Putem veb stranice www.jelenzatate.rs, sve tate koje su se ostvarile u ovoj ulozi od 1. oktobra do 31. januara 2023. će moći da dobiju svoju personalizovanu gajbu Jelen piva tako što će u par jednostavnih koraka popuniti prijavu. 

izvor: InStore
foto: Jelen za tate