Preko 175.000 šargarepa (29 tona) biće podeljeno deci u Morrisons prodavnicama širom zemlje u okviru kampanje. Potrošači šargarepe mogu preuzeti u periodu od 22. do 23. decembra.
Ono što karakteriše ove šargarepe jeste njihov netradicionalni oblik, zbog kog su obično odbačene od strane potrošača, zbog čega se kompanija nada da će ovo inspirisati potrošače da pruže šansu i manje "savršenom" voću i povrću, navodi se u saopštenju kompanije.
Istraživanje kompanije pokazalo je da prodaja šargarepe skoro uvek poraste tokom praznične sezone, povećavajući se za 130% tokom nedelje pre Božića u poređenju sa prethodnim nedeljama.
Božić je magično doba godine i želimo da pomognemo našim kupcima da ga proslave na bilo koji način. Naše ukusne šargarepe su veoma popularne jer pomažu našim britanskim farmerima da smanje otpad i jeftinija su alternativa za kupce. Nadamo se samo da će irvasi uživati u njima koliko i naši kupci, rekao je Andy Todd, Senior Buyer za Morrisons.
Izvor/Foto: Morrisons