Mars iza sebe ima istoriju proslavljenih reklamnih kampanja koje su debitovale oko Super Bowl-a. Spot M&M's "Come Together" iz 2021. godine bio je rangiran kao 4. na USA Today's Ad Meter-u, dok je spot SNICKERS-a "You're Not You" rangiran kao 1. najbolja reklama za Super Bowl u poslednjih dvadeset pet godina od strane USA Today.
Mars je isporučio neke od najvrednijih trenutaka za Super Bowl tokom godina, a mi smo inspirisani time što se M&M's brend vraća u miks na novi način za 2023. godinu. M&M's okuplja ljude kroz moć zabave, sa univerzalnim humorom koji zabavlja fanove na način koji može samo globalno voljen i legendarni brend kao što je M&M's. Najnovija kampanja proširuje naš svrsishodan rad tokom prošle godine, ali je ukorenjena u novoj kreativnoj teritoriji i jedva čekamo da naši fanovi vide šta smo im pripremili, rekla je Gabrielle Wesley, direktorka marketinga, Mars Wrigley North America.
Novi spot od 30 sekundi, u produkciji BBDO New York, biće emitovan tokom treće reklamne pauze u drugom kvartalu Super Bowl-a LVII koji će se održati 12. februara 2023. godine.
Izvor: PR Newswire
Foto: Mars