Kompanija je prethodno najavila svoje učešće u vidu reklama širom Sjedinjenih američkih država, u kojima vidimo njihova dva brenda Coors Light i Miller Lite u "borbi" za pažnju fanova.
Šest meseci kasnije, usledio je oglas u listu New York Times koji prikazuje rivalstvo ova dva brenda. Na oglasu vidimo natpis "Velika igra nije imala ovako dobar ukus već 30 godina" ispod limenke Miller Lite-a, dok limenku Coors Light-a prati tekst: "Velika igra nije bila ovako osvežavajuća 30 godina".
Vodeća kreativna agencija koja stoji iza ove kampanje jeste Droga5, potvrdio je portparol kompanije Molson Coors.
Izabrati jedan brend za reklamu na Super Bowl-u nije jednostavan zadatak. Molson Coors nije učestvovao na Super Bowl-u već 30 godina, kao ni Coors Light i Molson Lite. Postoji zaista dobar argument da bilo koji od njih bude predstavljen na Super Bowl-u, rekla je Michelle St. Jacques, direktorka marketinga kompanije Molson Coors.
Kampanju će pratiti i postovi na društvenim mrežama, dok sama reklama za Super Bowl neće biti otkrivena pre prikazivanja na samom događaju, navela je kompanija.
Izvor/Foto: Molson Coors