Ograničena serija uključivaće deset posebno dizajniranih pakovanja čokolade koji prikazuju momente iz igara lokalnih sportista.
Kampanja ima za cilj da podstakne fanove Cadbury-ja da doniraju sredstva kako bi pomogli očuvanju lokalnih sportskih klubova, ali i da skrene pažnju na mnogobrojne probleme sa kojima se ovi klubovi susreću, kao što je činjenica da 42% lokalnih timova nema resursa da pronađe dovoljno volontera za opstanak kluba, navodi Cadbury.
Pomoću naših specijalno dizajniranih pakovanja ograničenog izdanja, slavimo neke od najinspirativnijih i najvelikodušnijih trenutaka u sportu u Australiji. Deleći ove priče sa australijskim porodicama, nadamo se da ćemo inspirisati velikodušnost među zajednicom, pokazati moć povezanosti kroz sport i podstaći ljude da se više uključe u svoje lokalne sportske klubove. Sada, više nego ikada, sportskim klubovima je potrebna naša pomoć da podstaknu budućnost sporta u Australiji, rekao je Paul Chatfield, potpredsednik marketinga ANZ Mondelez International.
Specijalna pakovanja sadrže i QR kod koji potrošače vodi na vebsajt na kom mogu naći više informacija o tome kako mogu da pomognu lokalnom sportu.
Među sportistima koji su se pronašli na pakovanjima nalaze se Adam Goodes, Ash Barty, Daisy Pearce, Mark Taylor, Cedric Dubler, Sam Bloom, Simon Clarke, Commbank Matildas i The Wallabies.
Kao deo kampanje, kompanija će takođe lansirati program za stipendije za lokalne timove u vrednosti od 150.000 funti.
Izvor: Foodanddrinksbusiness
Foto: Cadbury