Summi1
Summit2

Najbolje od FMCG sektora na 57. Super Bowl-u: PepsiCo

AKTUELNO

Marketing

14.02.2023

U susret Marketing Summitu, koji će se održati 27. marta u hotelu Hyatt Regency Belgrade, InStore tim vam predstavlja top 5 reklama sa 57. Super Bowl-a.

Vikend za nama obeležila je najveća utakmica "američkih" sportova, Super Bowl, u čijem su se ovogodišnjem izdanju susreli timovi Kansas City Chiefs-a i Philadelphia Eagles-a.

Pored neizvesne utakmice koju su Chiefs-i dobili u poslednjim sekundama, gledaoci su mogli da uživaju i u dugo iščekivanom nastupu Rijane tokom Halftime Show-a, koji je pratilo preko 100 miliona gledalaca širom sveta.

Kao i svake godine, Super Bowl je, sa cifrom od 7 miliona dolara za 30 sekundi reklame, bio sjajna prilika za sve brendove da se istaknu na velikoj sceni i prikažu svoje proizvode. 

InStore tim vam izdvaja neke od najboljih reklama FMCG brendova na 57. Super Bowl-u.

PepsiCo

U svojoj reklami za Super Bowl, PepsiCo je odlučio da skrene pažnju na čest problem u FMCG marketingu, postavljajući pitanje: da li glumci u ovim reklamama zapravo govore istinu i taj proizvod im se dopada ili samo glume? 

Kako bi u potpunosti dočarao situaciju, PepsiCo je kreirao dve reklame, u kojima glavne uloge nose holivudski glumci Ben Stiller i Steve Martin i koji žele da dokažu koliko je lako "prevariti" potrošače u reklamama.

Potrošači su danas skeptični prema oglašavanju, često nesigurni šta je stvarno, a šta samo gluma, što se posebno primećuje na najvećoj reklamnoj večeri, Super Bowl-u, kada brendovi dovode glumce i poznate ličnosti da im pomognu u predstavljanju svojih proizvoda, rekao je direktor marketinga kompanije Pepsi Todd Kaplan.

Pored reklama, kompanija će pokloniti 10 miliona primeraka Pepsi Zero Sugar soka, kako bi se potrošači sami uverili da li je u pitanju gluma ili sok stvarno ima dobar ukus, dodao je Kaplan

Kompanija je takođe pozvala potrošače da tokom Super Bowl-a koriste hešteg #RealOrActing na društvenoj mreži Twitter i sami procene kvalitet reklama na Super Bowl-u.

Pripremili: Lazar Pejović i Svetlana Videnov
Foto: PepsiCo