Veče 12. februara obeležila je najveća utakmica "američkih" sportova, Super Bowl, u čijem su se ovogodišnjem izdanju susreli timovi Kansas City Chiefs-a i Philadelphia Eagles-a.
Pored neizvesne utakmice koju su Chiefs-i dobili u poslednjim sekundama, gledaoci su mogli da uživaju i u dugo iščekivanom nastupu Rijane tokom Halftime Show-a, koji je pratilo preko 100 miliona gledalaca širom sveta.
Kao i svake godine, Super Bowl je, sa cifrom od 7 miliona dolara za 30 sekundi reklame, bio sjajna prilika za sve brendove da se istaknu na velikoj sceni i prikažu svoje proizvode.
InStore tim vam izdvaja neke od najboljih reklama FMCG brendova na 57. Super Bowl-u.
Rémy Martin
U svom debitanskom spotu za Super Bowl, Rémy Martin je odlučio da svoj proizvod predstavi uz pomoć teniske zvezde, Serene Vilijams.
U kampanji pod nazivom "Inch by Inch" možemo videti Serenu kako bodri igrače pred utakmicu i održava im motivacioni govor inspirisan Disney-jevim filmom "Any Given Sunday".
Prisustvo Rémy Martina na Super Bowl-u po prvi put je veliki korak u našoj kontinuiranoj potrazi za izvrsnošću kao brend konjaka. Ova kampanja je produžetak naše investicije kao kompanije, i uzbuđeni smo što možemo da podelimo našu poruku timskog rada, inspiracije i strasti sa ljubiteljima sporta širom zemlje, rekao je Nicolas Beckers, predsednik & izvršni direktor Rémy Cointreau.
Kako bi obeležila lansiranje kampanje, kompanija je takođe kreirala koktele inspirisane Super Bowl-om, koji su potrošačima dostupni za kupovinu putem vebsajta CocktailCourier.com.
Pripremili: Lazar Pejović i Svetlana Videnov
Foto: Rémy Martin