Kompanija i kuvar zajedno su kreirali kampanju "BBQ Like an Expert" ("Roštiljaj kao ekspert"), u okviru koje potrošači mogu da skeniraju QR kod na pakovanjima Staropramen piva kako bi imali priliku da osvoje Everdure roštilj i mnoge druge nagrade.
Kampanja i nagradna igra počinju 1. maja i traju do 30. juna, a kampanju će pratiti POS promotivni materijali, kao i reklame za digital i društvene mreže.
Kako se približavaju leto i sezona roštiljanja, želeli smo da nagradimo naše ljubitelje Staropramena nekim stručnim nagradama za roštilj. Naša interaktivna kampanja je osmišljena tako da podstakne potrošače da začine svoj roštilj ovog leta. Nadamo se da će interaktivna promocija na pakovanju i POS materijali pomoći trgovcima da povećaju prodaju i angažuju kupce na nezaboravan način, rekla je Kathryn Reynolds, direktorka marketinga kompanije Molson Coors Beverage.
Podsetimo, kompanija je prošlog meseca predstavila Staropramen 0.0 širom Ujedinjenog Kraljevstva, Republike Irske i delova Centralne i Istočne Evrope, nakon debitovanja u Bosni i Hercegovini, Bugarskoj, Hrvatskoj i Rumuniji u februaru.
Ovaj novi dodatak Staropramen portfoliju je svedočanstvo naše posvećenosti inovacijama i naše pozicije kao globalnog brenda koji može da odgovori na rastuće zahteve potrošača. Uzbuđeni smo što ćemo nastaviti da pružamo našim potrošačima napitke odličnog ukusa i visokog kvaliteta, rekla je Anita Kučić, glavni komercijalni i strateški direktor Molson Coors-a za EMEA i APAC regione.
Izvor: Convenience Store
Foto: Staropramen