Novi identitet kreirao je dizajnerski tim kompanije Coca-Cola u saradnji sa JKR, Landor & Fitch, Grey i VMLY&R.
Kada smo lansirali Minute Maid, počeli smo sa ciljem da sezonski sok od pomorandže učinimo dostupnim tokom cele godine i od tada smo evoluirali u veoma voljeni brend u porodičnim kuhinjama. Danas, u brendu Minute Maid uživaju mnogi širom sveta. Ipak, iskustvo brenda može da varira u zavisnosti od toga gde ga kupite. Ovim potezom razmišljamo o našem brendu holistički – razvijajući globalni dizajn usredsređen na ono što Minute Maid čini jedinstvenim, rekao je Rapha Abreu, globalni potpredsednik dizajna za Coca-Colu, u saopštenju za javnost.
Kompanija će nastaviti da koristi globalne podbrendove kao što su del Valle i Cappy ali sa novim, objedinjenim vizuelnim identitetom, sa novim logotipom i tipografijom, kao i ažuriranom paletom boja, ilustracijama i fotografijama.
Minute Maid je najnoviji brend u portfoliju kompanije Coca-Cola koji će dobiti novi izgled, nakon Coca-Cole, Sprite-a i Fante.
Izvor: Dieline
Foto: Coca-Cola