Među proizvodima koji se "vraćaju" ove godine pronašli su se Celebrations advent kalendar i M&M Santa bombone.
Kada su u pitanju novi proizvodi, kompanija je predstavila Maltesers Christmas Mix, Maltesers Assorted Truffles i Maltesers Reindeers.
Konditorski proizvodi i Božić su sinonimi i zbog toga brendovi i trgovci moraju da obezbede atraktivan i zadovoljavajući asortiman u kome će potrošači uživati. Koristeći omiljene brendove fanova Mars portfolija, pripremili smo novi asortiman božićnih slatkiša kako biso iznenadili i oduševili kupce, rekla je Cybi Capaldi, senior brend menadžerka za božićne proizvode za Mars Wrigley.
Ona je dodala da je prošla godina bila rekordna kada je u pitanju prodaja božićnih proizvoda, pri čemu je u decembru prodaja dostigla rekordnih 12 milijardi funti, što je 9% više u odnosu na 2021.
Podsetimo, i Mondelēz International je nedavno predstavio ovogodišnji božićni asortiman koji uključuje osam novih proizvoda brendova Cadbury i Toblerone.
Izvor: Talking Retail
Foto: Mars