Sokovi se mogu pronaći u praktičnoj ambalaži, flašicama od 330ml i 750ml, što ih čini izuzetno praktičnim kako za konzumaciju u pokretu tako i kao idealnu dozu osveženja za celu porodicu. Osim toga, novi Fructal sokovi napravljeni su u skladu sa prirodom i načelima same kompanije, a to je 100% voće, 100% vrhunski ukus i 100% vrhunski kvalitet.
Podsećanja radi, kompanija Fructal ima tradiciju od skoro osam decenija postojanja i predstavlja jedan od najpoznatijih simbola bivše Jugoslavije. Osnovana je davne 1945. godine kada je pet radnika počelo da radi u napuštenoj zgradi bivše tekstilne fabrike, posadivši svoje prvo drvo nisu ni slutili u kakvog giganta će prerasti njihov poduhvat.
Baš i sam logo kompanije simbolizuje to prvo zasađeno drvo, a inspiracija za naziv brenda potiče od reči „frutta“, koja znači voće. U godinama koje slede, kompanija je napredovala, uvodila mehanizaciju i modernizaciju tehnoloških procesa postavljajući temelje Fructalovog kvaliteta i imena. Sam logo kompanije upravo ukazuje na njihovo trajno opredeljenje, a to je da potrošačima ponude najkvalitetnije i potpuno prirodne proizvode, navodi se još u saopštenju.
Izvor: InStore
Foto: Fructal