Takmičenje je održano u Metro HoReCa centru, a učesnici su imali zadatak da naprave jela od namirnica iz bogatog asortimana Metro robnih marki.
U izboru stručnog žirija, koji su činili predstavnici Metro-a, šef Filip Ćirić i drugi predstavnici struke, za pobednicu takmičenja proglašena je Anđela Traživuk, koja je osvojila vaučer u vrednosti od 500 evra za kupovinu u METRO-u.
Kulinarsko takmičenje je imalo i humanitarnu notu, jer je svaki kuvar uz prijavu mogao da nominuje i jednu srednju ugostiteljsku školu, koja će u slučaju njihove pobede dobiti donaciju u vidu proizvoda iz Metro ponude u vrednosti od 2.000 evra. Pobedom Anđele, donaciju je dobila Ekonomsko-trgovinska škola iz Smedereva, koju je Anđela nominovala.
Dodeljena je i motivaciona nagrada, koja je otišla u stručne ruke mladog kuvara Filipa Simića.
Kao jedini pravi veletrgovac na srpskom tržištu, mi težimo da uvek budemo pouzdan partner profesionalnih kupaca, pre svega ugostitelja i malih, samostalnih trgovaca, što znači da naša ponuda asortimana i usluga mora biti pre svega kvalitetna, stabilnog snabdevanja i da u pogledu cena odgovara potrebama svih grupa profesionalnih kupaca. Ovi principi leže u osnovi naše ponude bogatog asortimana sopstvenih robnih marki, kako lokalnih proizvoda, tako i onih poreklom iz celog sveta, izjavio je André Rinnensland, generalni direktor kompanije Metro Cash & Carry Srbija.
Kao deo obeležavanja Nedelje sopstvenih robnih marki, Metro je takođe odlučio da započne dugoročno humanitarno partnerstvo sa organizacijom Zvuci Srca, kroz donaciju proizvoda iz asortimana robnih marki za potrebe njihovih radnih centara i kafića.
Pored toga, trgovac je spremio i "1+1" ponudu u okviru koje kupci mogu pronaći selekciju iz asortimana Metro robnih marki, i u okviru koje kupovinom jednog artikla drugi dobijaju po simboličnoj ceni za 1 dinar.
Izvor: InStore
Foto: Željko Kovačević