Kompanija je, u okviru kampanje, koja ima za cilj promociju P&G brendova kao što su Tide, Crest, Febreze i Bevel, lansirala seriju pod nazivom "Khaby dolazi u Ameriku" ("Khaby Is Coming To America") na striming platformi Tubi.
Serija prati Lamea, italijanskog kreatora sadržaja rođenog u Senegalu, dok istražuje različite gradove u SAD-u u 20-minutnim epizodama, u svakoj 20-minutnoj epizodi.
Neke od zvezda koje će se pojaviti kao gosti u ovoj seriji su, između ostalog, pevačica Alicia Keys, pevač Jon Batiste, fudbaler David Beckham i i sportski novinar Steven A. Smith.
U P&G-u smo strastveni kada su u pitanju pružanje usluga potrošačima i identifikovanje autentičnih načina da dopremo do što šire grupe multikulturalnih potrošača. P&G nastavlja da nudi platformu gde različiti kreatori mogu da dele svoje priče i iskustva, rekao je Erik Austin, potpredsednik globalnog marketinga i medijskih inovacija u Procter & Gamble-u.
Izvor: Marketing Dive
Foto: Tide