Wolt Market je trenutno dostupan potrošačima iz Beograda, Niša i Novog Sada, a za dve godine postojanja na tržištu Sbrije pridobio je veliki broj partnera i potrošača, ali i mladih ljudi koji biraju Wolt Market kao svoje prvo mesto, saopšteno je iz kompanije.
Zahvalni smo svim partnerima, koji su prepoznali Wolt Market kao kanal širenja svoje prodaje i inovativni pristup potrošačima, kao i svima koji koriste Wolt aplikaciju putem koje poručuju iz Wolt Marketa. Naš cilj je da, pored jedinstvenog iskustva kupovine i dostave, u roku od 30 minuta, potrošačima omogućimo jednostavnu, kvalitetnu i brzu kupovinu, ne samo svakodnevnih ili autentičnih proizvoda, već i igračaka za decu, kupovinu poklona u zadnjem momentu, potrepština za održavanje kuće ali i pića za iznenadnu žurku. Takođe, uvek ističem da smo zahvaljujući saradnji sa mnogim malim lokalnim proizvođačima, kroz program "velikiMALI" koji realizujemo u partnerstvu sa USAID-om, uspeli da obogatimo naš asortiman i podržimo domaću privredu, istakao je Kristijan Popović, direktor Wolt Marketa za Srbiju, Češku i Slovačku.
Dok ovakav koncept partnerima Wolt Marketa pruža priliku da plasiraju svoje proizvode online, potrošačima nudi širok asortiman proizvoda, kao i tradicionalni format supermarketa iz udobnosti svog doma.
Takođe, korisnicima su dostupni i korisnička podrška, kao i tematske ponude, kao što je jedna trenutno posvećena Evropskom prvenstvu u fudbalu.
Izvor: InStore
Foto: Wolt Market