Cilj ove investicije jeste da obezbedimo da naši proizvodni pogoni budu u korak sa rastom segmenta napitaka na bazi mleka. Kategorija RTD kafe nastavlja da raste, pored čega su proteinska pića postala najbrže rastuća potkategorija u okviru napitaka na bazi mleka, rekao je Christian Fisher, senior potpredsednik za kategoriju napitaka na bazi mleka u kompaniji Arla Foods.
On je dodao da su tri najveća proizvoda Arla Foods-a u segmentu napitaka na bazi mleka njena RTD kafa razvijena u saradnji sa Starbucks-om, čokoladna mleka lansirana u saradnji sa kompanijama Cocio i Matilde, kao i Arla proteinska pića.
Starbucks i Cocio su strateški brendovi za Arla Foods i nastavićemo da podstičemo njihov rast. Nedavno smo lansirali Starbucks proteinsko piće sa kafom u Velikoj Britaniji i prvi rezultati su veoma jaki. Kada je u pitanju Cocio, lansirali smo Cocio Delight, proizvod bez dodanog šećera i vidimo snažnu potražnju potrošača za ovakvim proizvodima, rekao je Fisher.
Sredstva u okviru investicije će biti iskorišćena za izgradnju novih objekata, ugradnju nove opreme i opšte održavanje, saopšteno je iz kompanije.
Izvor: FoodBev
Foto: Arla