Takmičenje se održava u saradnji sa kompanijama Infobip i Kaufland Hrvatska, kao i Pepermint agencijom i ima za cilj podsticanje razvoja održivih digitalnih usluga i proizvoda u prehrambeno-ugostiteljskoj industriji.
U takmičenju mogu učestvovati startapi koji se bave inovacijama u celom lancu vrednosti hrane, bilo da se radi o proizvodnji, isporuci, kupovini ili odlaganju hrane sa ciljem povećanja efikasnosti i održivosti.
Posebnu kategoriju u okviru takmičenja predstavlja Maloprodaja, koja će razmatrati proizvođače hrane ili tehnologije vezane za maloprodaju.
Kaufland će pružiti priliku 5 domaćih proizvođača da njihovi proizvodi dođu na police prodavnica, a najbolji od njih osvojiće marketinšku potporu u vrednosti od 30.000 evra kroz Kauflandove online platforme.
Prijava za takmičenje traje do 31. jula, a više informacija o uslovima učešća mogu se pronaći na linku.
Izvor/Foto: Weekend Media Festival