Kompanija je u drugom kvartalu ostvarila rast prodaje od 3,9%, ispod očekivanja analitičara za rast od 4,2%.
Osnovni operativni profit kompanije porastao je za 17% na 6,1 milijardu evra u prvih šest meseci, nadmašivši očekivanja od 5,44 milijarde evra.
Osnovna operativna marža se povećala za 250 baznih poena na 19,6%, međutim, kompanija očekuje usporavanje rasta operativne marže u drugoj polovini tekuće finansijske godine.
Podsetimo, britanski proizvođač je najavio planove za gašenje nešto više od tri hiljade radnih mesta u kancelarijama u Evropi do kraja iduće godine. Kompanija je još u martu najavila ukidanje oko 7.500 radnih mesta kako bi u naredne tri godine uštedela oko 684 miliona funti (800 miliona evra).
Pored otpuštanja, kompanija je takođe najavila izdvajanje svog poslovanja sa sladoledom kao odvojenu jedinicu. Segment sladoleda zabeležio je u prvom kvartalu zabeležio rast prodaje od 2,3%.
Imamo još mnogo toga da uradimo, ali ostajemo fokusirani na transformaciju Unilevera u kompaniju sa konstantnim rastom, rekao je Hein Schumacher, izvršni direktor kompanije Unilever.
Izvor: ESM magazine
Foto: Unilever