Podaci koje je omogućio Glovo Partner Ads, pokazuju da su tokom Svetskog prvenstva 2022. i Evropskog prvenstva 2024. godine, porudžbine dostigle vrhunac u satima koji su prethodili utakmicama ili tokom njih. Ovo je važilo za mnoge zemlje u kojima Glovo posluje, demonstrirajući moć hype-a pre same utakmice.
Zemlje širom Evrope dočekale su finale kao priliku za uživanje, a podaci kompanije Glovo pokazuju i navike potrošača u Srbiji tokom sportskih događaja, pa je tako zabeleženo da su porudžbine pre finalnog meča između Španije i Engleske, u 20 časova, porasle za 5%, dok je tokom utakmice (u periodu od 21h do 23h) zabeležen rast od približno 24%. Da se uživanje u hrani ne završava kada se objavi kraj utakmice, pokazuje podatak da su porudžbine u ponoć porasle za 18%.
Tokom dana kada su se igrale utakmice, 22% porudžbina u Srbiji imalo je neku vrstu promocije.
Omiljena hrana za uživanje tokom sportskih manifestacija u Srbiji jesu pice i burgeri, a podaci pokazuju da su uoči dana utakmice porudžbine pice porasle za 15%, a burgera za 13%.
Tokom meča, u periodu između 20 i 23 časova, porudžbine burgera porasle su za 24%, a pice za 12%.
Izvor: InStore
Foto: Glovo