Summi1
Summit2

BiH: Više od 40 hiljada limenki skupljeno na Nektar Ok festu

ODRŽIVOST

Na licu mesta

16.08.2024

Učesnici projekta “Svaka limenka se računa” u saradnji sa kompanijom Ball Corporation, organizatorima festivala i Banjalučkom pivarom sakupili su više od 41 hiljade komada iskorišćenih aluminijumskih limenki za vreme trajanja muzičkog festivala Nektar OK fest u nacionalnom parku Sutjeska.

Čaroban ambijent u okviru koga se održava manifestacija je dodatna inspiracija za sve posetioce da se ponašaju odgovorno, a za nas, iz projekta "Svaka limenka se računa", pravo mesto da damo naš doprinos reciklaži i zaštiti životne sredine, izjavio je Nemanja Marjanović, ispred ovog projekta. Dodao je još: Aluminijumska limenka može da se reciklira neograničen broj puta sa minimalnim gubicima i iz tog razloga smo, u saradnji sa kompanijom Ball Corporation, organizatorima festivala i  Banjalučkom pivarom, sproveli akciju sakupljanja iskorišćene aluminijumske ambalaže, kako ona ne bi završila u prirodi kao otpad, već kako bi se dalje koristila i tretirala kao resurs. 

U okviru Nektar OK festa organizovano je više različitih aktivnosti u cilju promocije reciklaže uz podršku projekta “Svaka limenka se računa”. Prisutni su mogli da odlože, iskorišćenu aluminijumska ambalažu, u rančeve promoterki ili kante koje su bile postavljene na više različitih punktova, a najodgovorniji posetioci su nagrađivani uz pomoć flex smart sistema koji je korišćen na licu mesta. Kako bi se publika animirala postavljena je Pixelata, svojevrsno slikarsko platno napravljeno od limenki, koje su oslikali street umetnici. Takođe tu je bila zabavna društvena igra XOXO koja se pokretala ubacivanjem limenke i koja je motivisala prisutne da recikliraju. 

U želji da doživljaj sjajne zabave koju pruža Nektar OK Fest upotpunimo osmislili smo i pokrenuli ove zabavne ekološke akcije, a sve u cilju da podstaknemo posetioce i pivopije da se pobrinu za očuvanje prirodnog ambijenta u kojem se Festival održava. Aluminijumska limenka Nektar-a je bila glavna ambalaža na Nektar OK Fest-u, upravo iz želje da podstaknemo reciklažu, a sam podatak od više od 40 hiljada prikupljenih limenki Nektar piva pokazuje nam da su pivopije odlično prihvatile našu akciju. Pored brojnih aktivnosti po pitanju reciklaže tu je bio i, nezaobilazan, Nektar pub gde su najodgovornijim posetiocima svakog dana uručivani pokloni. Posetioci Nektar OK fest-a ove godine su imali priliku da probaju i Nektar bez filtera, kao i da uživaju na Nektar pozornici, koja je ove godine premijerno otvorena, izjavila je Andrea Lizdek, Marketing menadžer Banjalučke pivare. 

Izvor: InStore
Foto: Marina Bugarčić