Kako bi iskoristili uslugu "Double Order", Wolt korisnici prate uobičajeni proces poručivanja hrane, ili proizvoda iz ponude Wolt platforme. Na kraju porudžbine u Wolt aplikaciji se na dnu ekrana biće ponuđena opcija (dugme) s natpisom "Add more for less", odnosno dodaj više za manje, pri čemu sama aplikacija sugeriše obližnje ponude koje se mogu pridodati prvoj porudžbini, bilo da se radi o restoranima, namirnicama, cvećarama ili knjižarama.
Korisnik nakon prve porudžbine ima 10 minuta kako bi odabrao dodatnu porudžbinu unutar usluge "Double Order".
Već u prvih nekoliko dana beležimo vrlo pozitivne reakcije korisnika, koji su s oduševljenjem dočekali ovu uslugu. Često grupa prijatelja ne može uvek pronaći nešto za sebe kod samo jednog Wolt partnera, zato ne iznenađuje ova reakcija. Nama je u Wolt-u pozitivno korisničko iskustvo izuzetno važno i ovo je još jedan dokaz kako pratimo želje naših korisnika, kao i koliko smo spremni da reagujemo na njihove potrebe. Takođe, kod usluge "Double Order", izuzetno je važan i aspekt povoljnosti. Nakon potvrđene prve narudžbine korisnici mogu dodati drugu, nešto što im dodatno treba, bez minimalnog iznosa za korpu i dodatnih troškova dostave, što je vrlo praktično, i organizacijski i finansijski i vremenski, rekao je Đorđe Davidović, generalni direktor Wolt-a u Srbiji.
Kako objašnjavaju iz kompanije, pri naručivanju postoji samo jedna naknada za dostavu za obe porudžbine s dve različite adrese, pri čemu nije definisan minimalni iznos porudžbine. Usluga je već dostupna Wolt korisnicima u Srbiji.
Izvor: InStore
Foto: Wolt