Cilj kampanje jeste promocija fondacije Elton John Aids Foundation, koja radi na podizanju svesti o prevenciji i lečenju HIV-a.
U okviru kampanje, brend je lansirao specijalno pakovanje Marmite-a inspirisano legendarnim nastupnom muzičara na stadionu Dodger Stadium u Los Anđelesu 1975. godine.
Lansiranjem novog pakovanja, dodajemo dašak sjaja i glamura doručcima širom zemlje. Kao Eltonov omiljeni namaz za doručak, morali smo da proslavimo jedan od njegovih najupečatljivijih nastupa! Sigurni smo da će nacija obožavati ovaj novi kolekcionarski primerak, rekla je Georgina Bradford, direktorka marketinga za Unilever Nutrition UK i Irsku.
Kampanja je lansirana u okviru trogodišnje saradnje vredne 764.000 funti (oko milion dolara), koja je započela kada su fanovi pevača uočili veliki broj Marmite pakovanja na jednoj slici koju je pevač objavio na svom profilu na društvenoj mreži Instagram.
Ovo je treća specijalna ambalaža urađena u saradnji sa Johnom do sada.
Izvor: InStore
Foto: Unilever